ارضِ پاک نیوز نیٹ ورک

Arz-e-Pakistan News Network

Language:

Search

Nishat-1 حادثے سے بال بال بچ گیا.    Newly posted SSPs in Punjab police visit PSCA, PPIC3.    "  لڑکیاں صرف ماں کی کوکھ یا پھر قبر میں محفوظ ہیں" طالبہ نے خودکشی کر لی.    "میں ناگن، تو سپیرا " پوسٹ سوشل میڈیا پر وائرل.    "منی ہائسٹ "(Money Heist )کاآخری حصہ پاکستان سمیت دنیا بھر میں آج ریلیز کیا جائے گا.    NA-133 کا ضمنی انتخاب.    NA-133 ضمنی انتخاب.    NCA میں "دی سندھو پراجیکٹ اینگما آف روٹس " کے عنوان سے فن پاروں کی نمائش.    KIPS-CSS کی جانب سے CSSمیں کامیاب امیدواروں کے اعزاز میں عشائیہ.    NCA میں ٹریڈیشنل آرٹ کورسز ورکشاپ کی اختتامی تقریب.    NA-75 الیکشن کمیشن کی رپورٹ پر ڈاکٹر فردوس عاشق اعوان کا ردعمل.    NA-133 ضمنی انتخاب : جمشید اقبال چیمہ کی اپیلوں پر الیکشن ٹربیونل کا فیصلہ جاری.   

طاقتور عقل اور عقلمند طاقت سے عاری ہیں ،مولانا فضل الرحمان

ویب ڈیسک
01 Aug, 2022

01 اگست ، 2022

ویب ڈیسک
01 Aug, 2022

01 اگست ، 2022

طاقتور عقل اور عقلمند طاقت سے عاری ہیں ،مولانا فضل الرحمان

post-title

سربراہ پی ڈی ایم مولانا فضل الرحمان کا کہنا ہے کہ طاقتور عقل اور عقلمند طاقت سے عاری ہیں۔

پشاور میں پریس کانفرنس کے دوران مولانا فضل الرحمان کا کہنا تھا کہ ریاست کی کمزوری کے باعث قبائلی علاقوں میں بدنظمی ہے، ریاستی اداروں کو قبائلی عوام کو حقوق دینا ہوں گے۔

مولانا فضل الرحمان کا کہنا تھا کہ قبائلی نوجوان اپنے مستقبل کے لیے زیادہ مضطرب ہے، قبائلی اضلاع میں انتظامیہ، پولیس نہیں، ترقیاتی کام بھی نہیں، اس حوالے سے اس ہفتے وزیراعظم سے ملاقات کروں گا۔

سربراہ پی ڈی ایم کا کہنا تھا کہ قبائلی علاقوں میں لوگ اپنا تحفظ کرنا جانتے ہیں مگر ان سے اسلحہ چھین لیا گیا جبکہ بندوق بردار لوگ آزاد ہیں۔

انہوں نے کہا کہ قبائلی نوجوانوں کو پہلے آس دلائی گئی لیکن صورتحال خراب ہے، قبائلی علاقوں میں ملنے والی گیس پرپہلا حق مقامی عوام کا ہے۔

ملک کی معاشی صورتحال سے متعلق مولانا فضل الرحمان کا کہنا تھا کہ پی ٹی آئی سے حکومت نہ لی جاتی تو ملک ٹکڑے ہوجاتا، عمران خان نے ملکی معیشت کو تباہ وبرباد کیا۔ جس دلدل میں پھنسایا ہے اس سے نکلنا آسان نہیں۔

مولانا فضل الرحمان کا کہنا تھا کہ گوادرپورٹ سے دبئی اورایران کی بندرگاہیں خطرے میں پڑگئی تھیں مگر عمران خان نے گوادر بندرگاہ کا بیڑاغرق کیا۔

انہوں نے کہا کہ پی ڈی ایم کے آخری فیصلے میں بھی نوازشریف موجود تھے، فیصلہ ہوا تھا حکومت مدت پوری کرے گی، الیکشن وقت پرہوں گے، منگل اور بدھ کو معیشت کی بہتری کےلیے اگلے اقدامات کا اعلان ہوگا۔

مولانا فضل الرحمان کا کہنا تھا کہ جن ممبران کے استعفے منظور ہوئے وہاں ضمنی الیکشن ہوگا، ضمنی الیکشن،2018 میں جو جس پارٹی کا رنر اپ تھا وہی ہمارا امیدوار ہوگا۔


APNN نیوز، APNN گروپ یا اس کی ادارتی پالیسی کا اس تحریر کے مندرجات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔

APNN News, the APNN Group or its editorial policy does not necessarily agree with the contents of this article.


عوامی بحث (0) تبصرے دیکھنے کے لئے کلک کریں Public discussion (0) Click to view comments
28 / 5 / 2021
Monday
1 : 23 : 31 PM