ارضِ پاک نیوز نیٹ ورک

Arz-e-Pakistan News Network

Language:

Search

Nishat-1 حادثے سے بال بال بچ گیا.    Newly posted SSPs in Punjab police visit PSCA, PPIC3.    "  لڑکیاں صرف ماں کی کوکھ یا پھر قبر میں محفوظ ہیں" طالبہ نے خودکشی کر لی.    "میں ناگن، تو سپیرا " پوسٹ سوشل میڈیا پر وائرل.    "منی ہائسٹ "(Money Heist )کاآخری حصہ پاکستان سمیت دنیا بھر میں آج ریلیز کیا جائے گا.    NA-133 کا ضمنی انتخاب.    NA-133 ضمنی انتخاب.    NCA میں "دی سندھو پراجیکٹ اینگما آف روٹس " کے عنوان سے فن پاروں کی نمائش.    KIPS-CSS کی جانب سے CSSمیں کامیاب امیدواروں کے اعزاز میں عشائیہ.    NCA میں ٹریڈیشنل آرٹ کورسز ورکشاپ کی اختتامی تقریب.    NA-75 الیکشن کمیشن کی رپورٹ پر ڈاکٹر فردوس عاشق اعوان کا ردعمل.    NA-133 ضمنی انتخاب : جمشید اقبال چیمہ کی اپیلوں پر الیکشن ٹربیونل کا فیصلہ جاری.   

ٹی ٹوئنٹی ورلڈکپ کے لیے قومی ٹیم کے ناموں کا اعلان کل تک متوقع

ویب ڈیسک
14 Sep, 2022

14 ستمبر ، 2022

ویب ڈیسک
14 Sep, 2022

14 ستمبر ، 2022

ٹی ٹوئنٹی ورلڈکپ کے لیے قومی ٹیم کے ناموں کا اعلان کل تک متوقع

post-title

انگلینڈ کے خلاف ہوم سیریز اور ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کے قومی اسکواڈ کا انتخاب سلیکشن کمیٹی کے لیے کڑا امتحان بن گیا ہے۔

ذرائع کا بتانا ہے کہ ٹیم کے لیے سلیکشن کمیٹی کی مشاورت کا عمل جاری ہے مگر ناموں کو حتمی شکل دینے میں شدید مشکلات کا سامنا ہے جس کی اصل وجہ ایشیا کپ میں بیٹرز کی خراب پرفارمنس اور چند کھلاڑیوں کے فٹنس مسائل ہیں۔

تجویز ہے کہ محمدرضوان اور شاداب خا ن کو انگلینڈ کے خلاف ابتدائی میچز میں آرام دیا جائے اور سرفراز احمد، محمد زاہد اور عثمان قادر کو کھلایا جائے، اوپنر شان مسعود کو بھی اسکواڈ میں شامل کیے جانے کا امکان ہے۔

خیال رہے کہ ایشیا کپ میں کئی کرکٹرز ان فٹ ہوئے جبکہ ری ہیب کے لیے لندن میں موجود شاہین شاہ آفریدی نے تاحال بولنگ پریکٹس شروع نہیں کی ہے۔

واضح رہے کہ انگلینڈ کے خلاف ہوم سیریز 20 ستمبر سے شروع ہو گی جبکہ ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کے لیے اسکواڈ کے اعلان کی کٹ آف ڈیٹ 15 ستمبر ہے، اگر ٹیم کوحتمی شکل نہ دی جا سکی تو ورلڈ کپ کی کٹ آف ڈیٹ میں توسیع کے لیے آئی سی سی سی سے درخواست کی جائے گی۔

اس حوالے سے ذرائع کا یہ بھی بتانا ہے کہ ٹی ٹوئنٹی ورلڈکپ کے لیے قومی ٹیم کے ناموں کا اعلان کل تک متوقع ہے۔


APNN نیوز، APNN گروپ یا اس کی ادارتی پالیسی کا اس تحریر کے مندرجات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔

APNN News, the APNN Group or its editorial policy does not necessarily agree with the contents of this article.


عوامی بحث (0) تبصرے دیکھنے کے لئے کلک کریں Public discussion (0) Click to view comments
28 / 5 / 2021
Monday
1 : 23 : 31 PM