ارضِ پاک نیوز نیٹ ورک

Arz-e-Pakistan News Network

Language:

Search

Nishat-1 حادثے سے بال بال بچ گیا.    Newly posted SSPs in Punjab police visit PSCA, PPIC3.    "  لڑکیاں صرف ماں کی کوکھ یا پھر قبر میں محفوظ ہیں" طالبہ نے خودکشی کر لی.    "میں ناگن، تو سپیرا " پوسٹ سوشل میڈیا پر وائرل.    "منی ہائسٹ "(Money Heist )کاآخری حصہ پاکستان سمیت دنیا بھر میں آج ریلیز کیا جائے گا.    NA-133 کا ضمنی انتخاب.    NA-133 ضمنی انتخاب.    NCA میں "دی سندھو پراجیکٹ اینگما آف روٹس " کے عنوان سے فن پاروں کی نمائش.    KIPS-CSS کی جانب سے CSSمیں کامیاب امیدواروں کے اعزاز میں عشائیہ.    NCA میں ٹریڈیشنل آرٹ کورسز ورکشاپ کی اختتامی تقریب.    NA-75 الیکشن کمیشن کی رپورٹ پر ڈاکٹر فردوس عاشق اعوان کا ردعمل.   

سیلاب زدگان کی امداد کا مشن، امریکا میں مقیم ڈیموکریٹ رہنما طاہر جاوید متحرک

ویب ڈیسک
28 Sep, 2022

28 ستمبر ، 2022

ویب ڈیسک
28 Sep, 2022

28 ستمبر ، 2022

سیلاب زدگان کی امداد کا مشن، امریکا میں مقیم ڈیموکریٹ رہنما طاہر جاوید متحرک

post-title

نیویارک: (اے پی این این ) امریکا میں مقیم ڈیموکریٹ رہنما طاہر جاوید سیلاب متاثرین کی مدد کیلئے کوشاں، طاہر جاوید نے واشنگٹن میں کانگریس اراکین سے ملاقات کی اور پاکستان میں سیلاب سے ہونے والی تباہی کے بارے میں آگاہ کیا۔

ڈیموکریٹ رہنما طاہرجاوید نے فنانس کمیٹی کی چیئرمین کانگرین ویمن میکسین واٹر سے ملاقات کی، طاہر جاوید نے کانگریس اراکین اورسینیٹرز کو پاکستان میں سیلاب کی صورتحال پر بریفنگ دی۔

ملاقات میں سیلاب متاثرین کی امداد کیلئے کانگریس میں بل لانے کا فیصلہ کیا گیا، اس سے پہلے بھی شیلا جیکسن کی سربراہی میں کانگریس کے وفد نے پاکستان کا دورہ کیا۔

طاہر جاوید نے کہا کہ پاکستان میں سیلاب متاثرین بہت برے حالات میں ہیں، امریکا میں کوششوں کے باوجود صرف 70 ملین کی امداد اکٹھی ہوسکی ہے۔

ملاقات میں فیصلہ کیا گیا ہے کہ سیلاب متاثرین کی بڑی امداد کیلئے ایک بل لایا جائے گا اور بڑی رقم سیلاب متاثرین کو دی جائے گی، سیلاب متاثرین کی مدد کیلئے کانگریس اراکین اورسینٹرز پرمشتمل سمال ورکنگ گروپ تشکیل دے دیا گیا ہے۔

کانگریس اراکین نےاتفاق کیا ہے کہ پاکستان میں سیلاب متاثرین کی مدد ہماری ذمہ داری ہے، پاکستان کے سیلاب متاثرین کو کسی صورت تنہا نہیں چھوڑسکتے۔

ملاقات میں وزیرخارجہ بلاول بھٹو اورامریکامیں پاکستانی سفیرمسعود خان بھی شریک تھے۔


APNN نیوز، APNN گروپ یا اس کی ادارتی پالیسی کا اس تحریر کے مندرجات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔

APNN News, the APNN Group or its editorial policy does not necessarily agree with the contents of this article.


عوامی بحث (0) تبصرے دیکھنے کے لئے کلک کریں Public discussion (0) Click to view comments
28 / 5 / 2021
Monday
1 : 23 : 31 PM