ارضِ پاک نیوز نیٹ ورک

Arz-e-Pakistan News Network

Language:

Search

Nishat-1 حادثے سے بال بال بچ گیا.    Newly posted SSPs in Punjab police visit PSCA, PPIC3.    "  لڑکیاں صرف ماں کی کوکھ یا پھر قبر میں محفوظ ہیں" طالبہ نے خودکشی کر لی.    "میں ناگن، تو سپیرا " پوسٹ سوشل میڈیا پر وائرل.    "منی ہائسٹ "(Money Heist )کاآخری حصہ پاکستان سمیت دنیا بھر میں آج ریلیز کیا جائے گا.    NA-133 کا ضمنی انتخاب.    NA-133 ضمنی انتخاب.    NCA میں "دی سندھو پراجیکٹ اینگما آف روٹس " کے عنوان سے فن پاروں کی نمائش.    KIPS-CSS کی جانب سے CSSمیں کامیاب امیدواروں کے اعزاز میں عشائیہ.    NCA میں ٹریڈیشنل آرٹ کورسز ورکشاپ کی اختتامی تقریب.    NA-75 الیکشن کمیشن کی رپورٹ پر ڈاکٹر فردوس عاشق اعوان کا ردعمل.   

ثانیہ مرزا اور شعیب ملک کی باضابطہ علیحدگی، دوست کی تصدیق

ویب ڈیسک
10 Nov, 2022

10 نومبر ، 2022

ویب ڈیسک
10 Nov, 2022

10 نومبر ، 2022

ثانیہ مرزا اور شعیب ملک کی باضابطہ علیحدگی، دوست کی تصدیق

post-title

لاہور:  قومی کرکٹ ٹیم کے آل راؤنڈر شعیب ملک اور ان کی بھارتی اہلیہ ٹینس سٹار ثانیہ مرزا کے درمیان علیحدگی کی تصدیق کردی گئی۔

خیال رہے کہ گزشتہ دنوں سے خبریں گردش کررہی تھیں کہ دونوں کے درمیان سب کچھ ٹھیک نہیں ہے اور ان کی علیحدگی ہوچکی ہے، حال ہی میں ثانیہ مرزا نے سوشل میڈیا بلاگنگ سائٹ ’انسٹاگرام‘ پر اپنے بیٹے کے ساتھ تصویر پوسٹ کی جس میں لکھا تھا کہ ’وہ لمحات جو مشکل ترین دنوں میں میرا ساتھ دیتے ہیں‘۔

اس حوالے سے بھارتی میڈیا کی جانب سے رپورٹ کیا گیا کہ پاکستان میں شعیب ملک کے مینجمنٹ ڈیپارٹمنٹ کے ٹیم رکن  اور دونوں کے قریبی دوست نے بھی تصدیق کرتے ہوئے کہا کہ دونوں کے درمیان باضابطہ طور پر علیحدگی ہوچکی ہے، میں مزید تفصیلات نہیں بتانا چاہتا لیکن اس بات کی تصدیق کر سکتا ہوں کہ دونوں نے علیحدگی اختیار کرلی ہے۔

یہ خبر بھی سامنے آئی کہ ثانیہ مرزا کے انسٹاگرام اکاؤنٹ سے شعیب ملک کی تصاویر بھی ڈیلیٹ ہوچکی ہیں، تاہم ان کے اکاؤنٹ میں صرف ایک یا دو تصاویر اب بھی موجود ہیں، کچھ روز پہلے ثانیہ مرزا نے انسٹاگرام اسٹوری پوسٹ کی تھی جس میں لکھا تھا کہ ’ٹوٹے ہوئے دل جائیں کہاں؟‘، ثانیہ مرزا کی یہ اسٹوری بھی سوشل میڈیا پر کافی وائرل ہوئی تھی۔

حال ہی میں ثانیہ مرزا اور شعیب ملک اپنے بیٹے اذہان ملک کی سالگرہ کے موقع پر ایک ساتھ موجود تھے، اپنے بیٹے کی سالگرہ کے لیے شعیب ملک پاکستان سے دبئی پہنچے تھے، انہوں نے اپنے بیٹے کی سالگرہ کی تصاویر بھی شیئر کی تھیں لیکن اُس وقت دونوں کے درمیان علیحدگی کی افواہیں گردش نہیں کر رہی تھیں۔

ثانیہ مرزا اور شعیب ملک کی علیحدگی؟ مداح پریشان

قبل ازیں گزشتہ دونوں ایسا لگتا ہے کہ بھارتی ٹینس سٹار اور پاکستانیوں کی بھابھی ثانیہ مرزا اور کرکٹر شعیب ملک کے درمیان سب کچھ ٹھیک نہیں ہے، افواہیں گردش کر رہی ہیں کہ مشہور جوڑے جن کا ایک بیٹا اذہان مرزا ملک ہے، ان کی شادی میں مشکلات کا سامنا ہے، اس کے درمیان انسٹاگرام پر ثانیہ کی پوسٹ نے ان کے مداحوں کو مزید پریشان کر دیا۔

انسٹاگرام پر ٹینس کھلاڑی نے ایک پوسٹ شیئر کی جس میں لکھا تھا کہ ٹوٹے ہوئے دل کہاں جاتے ہیں، اللہ کو پانے کے لیے۔

بھارتی ٹینس سٹار کی طرف سے شیئر کی جانے والی یہ واحد پوسٹ نہیں ہے، انہوں نے کچھ دن پہلے اپنے بیٹے کے ساتھ ایک تصویر بھی پوسٹ کی تھی اور لکھا تھا ’وہ لمحات جو مجھے مشکل ترین دنوں سے گزرنے میں مدد دیتے ہیں۔

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sania Mirza (@mirzasaniar)

 

نہ ہی ثانیہ اور نہ ہی شعیب نے ابھی تک ان کی قیاس آرائیوں یا علیحدگی کی افواہوں کے بارے میں کوئی تبصرہ کیا ہے۔

خیال رہے کہ ثانیہ مرزا اور شعیب ملک کی شادی اپریل 2010 میں میں ہوئی، ان کا ایک چار سالہ بیٹا اذہان ہے، یہ جوڑا حال ہی میں اپنی سالگرہ منانے کے لیے دبئی گیا تھا، شعیب ملک نے سالگرہ کی تقریبات کے لمحات کو بھی سوشل میڈیا پر شیئر کیا تھا تاہم ثانیہ مرزا نے اپنے سوشل میڈیا اکاؤنٹس پر سالگرہ کے حوالے سے تصاویر یا ویڈیوز شیئر نہیں کی تھیں جس کی وجہ سے افواہوں کا سلسلہ مزید تیز ہوگیا ہے۔


APNN نیوز، APNN گروپ یا اس کی ادارتی پالیسی کا اس تحریر کے مندرجات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔

APNN News, the APNN Group or its editorial policy does not necessarily agree with the contents of this article.


عوامی بحث (0) تبصرے دیکھنے کے لئے کلک کریں Public discussion (0) Click to view comments
28 / 5 / 2021
Monday
1 : 23 : 31 PM