ارضِ پاک نیوز نیٹ ورک

Arz-e-Pakistan News Network

Language:

Search

Nishat-1 حادثے سے بال بال بچ گیا.    Newly posted SSPs in Punjab police visit PSCA, PPIC3.    "  لڑکیاں صرف ماں کی کوکھ یا پھر قبر میں محفوظ ہیں" طالبہ نے خودکشی کر لی.    "میں ناگن، تو سپیرا " پوسٹ سوشل میڈیا پر وائرل.    "منی ہائسٹ "(Money Heist )کاآخری حصہ پاکستان سمیت دنیا بھر میں آج ریلیز کیا جائے گا.    NA-133 کا ضمنی انتخاب.    NA-133 ضمنی انتخاب.    NCA میں "دی سندھو پراجیکٹ اینگما آف روٹس " کے عنوان سے فن پاروں کی نمائش.    KIPS-CSS کی جانب سے CSSمیں کامیاب امیدواروں کے اعزاز میں عشائیہ.    NCA میں ٹریڈیشنل آرٹ کورسز ورکشاپ کی اختتامی تقریب.    NA-75 الیکشن کمیشن کی رپورٹ پر ڈاکٹر فردوس عاشق اعوان کا ردعمل.   

پرویز الٰہی کا اپنے لئے پروٹوکول اور سکیورٹی میں کمی کرنے کا حکم

ویب ڈیسک
14 Nov, 2022

14 نومبر ، 2022

ویب ڈیسک
14 Nov, 2022

14 نومبر ، 2022

پرویز الٰہی کا اپنے لئے پروٹوکول اور سکیورٹی میں کمی کرنے کا حکم

post-title

لاہور: (اے پی این این )  وزیراعلیٰ پنجاب چودھری پرویز الٰہی نے اپنے لئے پروٹوکول اور سکیورٹی میں کمی کرنے کا حکم دے دیا۔

وزیراعلیٰ پنجاب چودھری پرویز الٰہی کے زیر صدارت سکیورٹی سے متعلق اعلیٰ سطح کا اجلاس ہوا، جس میں وزیراعلیٰ پنجاب کی اپنی آمدورفت کے دوران ٹریفک بند نہ کرنے کی ہدایت کرتے ہوئے کہا کہ سنگل ٹو سنگل ٹریفک کا فلو برقرار رکھا جائے، کسی بھی مقام پر ٹریفک کی بندش ایک فیصد سے زیادہ نہیں ہونی چاہیے، عوام کی سہولت کو مدنظر رکھتے ہوئے ٹریفک کو روکنے سے گریز کیا جائے۔

انہوں نے مزید کہا کہ ٹریفک روکنے سے عوام پریشان ہوتے ہیں، ہم عوام کی سہولت کیلئے آئے ہیں، عوام کو وی وی آئی پی موومنٹ کے دوران ہونے والی تکلیف کا ازالہ کرنا چاہتا ہوں، غیرملکی ٹیموں اور کھلاڑیوں کو بلیو بک کے مطابق سکیورٹی دی جائے گی۔

سابق وفاقی وزیر مونس الہیٰ نے فیصلے بارے ٹوئٹ کیا کہ آج سی ایم پنجاب کی سکیورٹی ٹیم کے ساتھ یہ طے پایا ہے کہ وہ پہلے ٹریفک نہیں روکیں گے۔

انہوں نے اپنے ٹوئٹ میں لکھا کہ وزیراعلیٰ پنجاب مان گئے ہیں کہ وہ 10 منٹ پہلے روانہ ہو جایا کریں گے، شہباز شریف، صدر مملکت اور باقی وی وی آئی پی اپنی ذمہ داری خود اٹھائیں۔


APNN نیوز، APNN گروپ یا اس کی ادارتی پالیسی کا اس تحریر کے مندرجات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔

APNN News, the APNN Group or its editorial policy does not necessarily agree with the contents of this article.


عوامی بحث (0) تبصرے دیکھنے کے لئے کلک کریں Public discussion (0) Click to view comments
28 / 5 / 2021
Monday
1 : 23 : 31 PM