ارضِ پاک نیوز نیٹ ورک

Arz-e-Pakistan News Network

Language:

Search

Nishat-1 حادثے سے بال بال بچ گیا.    Newly posted SSPs in Punjab police visit PSCA, PPIC3.    "  لڑکیاں صرف ماں کی کوکھ یا پھر قبر میں محفوظ ہیں" طالبہ نے خودکشی کر لی.    "میں ناگن، تو سپیرا " پوسٹ سوشل میڈیا پر وائرل.    "منی ہائسٹ "(Money Heist )کاآخری حصہ پاکستان سمیت دنیا بھر میں آج ریلیز کیا جائے گا.    NA-133 کا ضمنی انتخاب.    NA-133 ضمنی انتخاب.    NCA میں "دی سندھو پراجیکٹ اینگما آف روٹس " کے عنوان سے فن پاروں کی نمائش.    KIPS-CSS کی جانب سے CSSمیں کامیاب امیدواروں کے اعزاز میں عشائیہ.    NCA میں ٹریڈیشنل آرٹ کورسز ورکشاپ کی اختتامی تقریب.    NA-75 الیکشن کمیشن کی رپورٹ پر ڈاکٹر فردوس عاشق اعوان کا ردعمل.   

   اپوزیشن لیڈر انور ابراہیم ملائیشیا کے دسویں وزیراعظم بن گئے

ویب ڈیسک
24 Nov, 2022

24 نومبر ، 2022

ویب ڈیسک
24 Nov, 2022

24 نومبر ، 2022

   اپوزیشن لیڈر انور ابراہیم ملائیشیا کے دسویں وزیراعظم بن گئے

post-title

کوالالمپور:  ملائیشیا کے اپوزیشن لیڈر انور ابراہیم کو ملک کا نیا وزیراعظم نامزد کر دیا گیا۔

ملائیشیا میں ہونےوالے حالیہ انتخابات بے نتیجہ رہے اور کوئی سیاسی جماعت بھی حکومت بنانے کی پوزیشن میں نہ آ سکی، جس سے ملک میں ایک سیاسی بحران پیدا ہو گیا۔ اس بحران کا خاتمہ کرنے کے لیے بادشاہ نے اپوزیشن لیڈر انور ابراہیم کو وزیراعظم نامزد کیا۔

ملائیشیا میں سادہ اکثریت سے جیتنے کے لیے کسی بھی سیاسی جماعت کو 112 نشستیں حاصل کرنی ہوتی ہیں تاہم حالیہ الیکشن میں دونوں بڑی جماعتیں ہی مطلوبہ نشستیں حاصل نہ کر سکیں۔ انور ابراہیم کی پارٹی نے 82 جبکہ سابق وزیراعظم محی الدین یاسین کی جماعت نے 73 نشستیں حاصل کیں۔

بے نتیجہ الیکشن سے پیدا ہونے والا ڈیڈ لاک ختم کرنے کے لیے بادشاہ نے انور ابراہیم اور محی الدین یاسین کو طلب کیا اور مذاکرات کے ذریعے معاملے کو سلجھانے کی کوشش کی مگر ناکام رہے، جس پر انہوں نے انور ابراہیم کو وزیراعظم نامزد کر دیا۔

انور ابراہیم ملائیشیا کے دسویں وزیراعظم نامزد ہوئے ہیں۔ وہ دہائیوں سے اپوزیشن لیڈر چلے آ رہے ہیں۔ 1990 کی دہائی میں مہاتیر محمد کے ساتھ قربت کی بدولت وہ ان کے نائب وزیراعظم بننے کے قریب تھے کہ دونوں کے مابین 1997-98 میں آنے والے ایشیائی مالیاتی بحران سے نمٹنے کے معاملے پر تلخی پیدا ہوئی جس نے انور ابراہیم کو اقتدار سے ایک بار پھر دور کر دیا۔ اس کے بعد اب جا کر اقتدار کا ہما ان کے سر بیٹھا ہے۔
 


APNN نیوز، APNN گروپ یا اس کی ادارتی پالیسی کا اس تحریر کے مندرجات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔

APNN News, the APNN Group or its editorial policy does not necessarily agree with the contents of this article.


عوامی بحث (0) تبصرے دیکھنے کے لئے کلک کریں Public discussion (0) Click to view comments
28 / 5 / 2021
Monday
1 : 23 : 31 PM