ارضِ پاک نیوز نیٹ ورک

Arz-e-Pakistan News Network

Language:

Search

Newly posted SSPs in Punjab police visit PSCA, PPIC3.    "  لڑکیاں صرف ماں کی کوکھ یا پھر قبر میں محفوظ ہیں" طالبہ نے خودکشی کر لی.    "میں ناگن، تو سپیرا " پوسٹ سوشل میڈیا پر وائرل.    "منی ہائسٹ "(Money Heist )کاآخری حصہ پاکستان سمیت دنیا بھر میں آج ریلیز کیا جائے گا.    NA-133 کا ضمنی انتخاب.    NA-133 ضمنی انتخاب.    NCA میں "دی سندھو پراجیکٹ اینگما آف روٹس " کے عنوان سے فن پاروں کی نمائش.    KIPS-CSS کی جانب سے CSSمیں کامیاب امیدواروں کے اعزاز میں عشائیہ.    NCA میں ٹریڈیشنل آرٹ کورسز ورکشاپ کی اختتامی تقریب.    NA-75 الیکشن کمیشن کی رپورٹ پر ڈاکٹر فردوس عاشق اعوان کا ردعمل.    NA-133 ضمنی انتخاب : جمشید اقبال چیمہ کی اپیلوں پر الیکشن ٹربیونل کا فیصلہ جاری.    UAE گولڈن جوبلی: گلوبل ولیج تصویری مقابلہ درہم 50,000 تک جیتنے کا موقع.   

home-add

ویسٹ انڈیز سیریز :قومی خواتین ٹیم کے تین اسکواڈ ممبران کا کوویڈ 19 کا ٹیسٹ مثبت

ویب ڈیسک
29 Oct, 2021

29 اکتوبر ، 2021

ویب ڈیسک
29 Oct, 2021

29 اکتوبر ، 2021

ویسٹ انڈیز سیریز :قومی خواتین ٹیم کے تین اسکواڈ ممبران کا کوویڈ 19 کا ٹیسٹ مثبت

post-title

پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) نے ایک بیان میں کہا کہ ویسٹ انڈیز سے قبل سیریز کے کیمپ میں حصہ لینے والی قومی خواتین ٹیم کے تین اسکواڈ ممبران کا کوویڈ 19 کا ٹیسٹ مثبت آیا ہے۔

پی سی بی کے مطابق بدھ کو ہونے والے معمول کے کوویڈ 19 ٹیسٹ کے دوران کھلاڑیوں کا ٹیسٹ مثبت آیا اور اب انہوں نے 10 دن کا قرنطینہ شروع کیا تھا جو 6 نومبر کو ختم ہوگا۔
اسکواڈ کے دیگر ارکان 2 نومبر تک تنہائی میں رہیں گے اور وائرس کے کسی بھی ممکنہ پھیلاؤ کو روکنے کے لیے جمعہ سے شروع ہونے والے ہر متبادل دن ٹیسٹ کرائیں گے۔
ویسٹ انڈیز کی ٹیم 8، 11 اور 14 نومبر کو تین ون ڈے میچز کے لیے یکم نومبر کو کراچی پہنچے گی، جس کے بعد دونوں ٹیمیں آئی سی سی ویمنز ورلڈ کپ کا کوالیفائنگ راؤنڈ کھیلنے کے لیے زمبابوے جائیں گی، جو 21 نومبر سے شروع ہوگا۔ 5 دسمبر۔ مین راؤنڈ اگلے سال نیوزی لینڈ میں ہوگا۔
ویسٹ انڈیز کی آئندہ سیریز کے لیے پاکستان کا سکواڈ جویریہ خان (کپتان)، ایمن انور، عالیہ ریاض، انعم امین، عائشہ ظفر، ڈیانا بیگ، فاطمہ ثناء، ارم جاوید، کائنات امتیاز، ماہم طارق، منیبہ علی، نشرہ سندھو، ندا پر مشتمل ہے۔ ڈار، عمائمہ سہیل، رامین شمیم، سعدیہ اقبال، سدرہ امین اور سدرہ نواز۔
ویسٹ انڈیز کی مردوں کی ٹیم بھی دسمبر میں تین ون ڈے کھیلنے کے لیے پاکستان کا دورہ کرنے والی ہے، اور پی سی بی کا خیال ہے کہ انگلینڈ اور نیوزی لینڈ کے حالیہ دوروں کی منسوخی کے بعدیہ دورہ پاکستان میں بین الاقوامی کرکٹ کے دروازے کو دوبارہ کھولنے میں مدد دے گا۔
 


APNN نیوز، APNN گروپ یا اس کی ادارتی پالیسی کا اس تحریر کے مندرجات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔

APNN News, the APNN Group or its editorial policy does not necessarily agree with the contents of this article.


عوامی بحث (0) تبصرے دیکھنے کے لئے کلک کریں Public discussion (0) Click to view comments
28 / 5 / 2021
Monday
1 : 23 : 31 PM