ارضِ پاک نیوز نیٹ ورک

Arz-e-Pakistan News Network

Language:

Search

Nishat-1 حادثے سے بال بال بچ گیا.    Newly posted SSPs in Punjab police visit PSCA, PPIC3.    "  لڑکیاں صرف ماں کی کوکھ یا پھر قبر میں محفوظ ہیں" طالبہ نے خودکشی کر لی.    "میں ناگن، تو سپیرا " پوسٹ سوشل میڈیا پر وائرل.    "منی ہائسٹ "(Money Heist )کاآخری حصہ پاکستان سمیت دنیا بھر میں آج ریلیز کیا جائے گا.    NA-133 کا ضمنی انتخاب.    NA-133 ضمنی انتخاب.    NCA میں "دی سندھو پراجیکٹ اینگما آف روٹس " کے عنوان سے فن پاروں کی نمائش.    KIPS-CSS کی جانب سے CSSمیں کامیاب امیدواروں کے اعزاز میں عشائیہ.    NCA میں ٹریڈیشنل آرٹ کورسز ورکشاپ کی اختتامی تقریب.    NA-75 الیکشن کمیشن کی رپورٹ پر ڈاکٹر فردوس عاشق اعوان کا ردعمل.   

ٹوئٹر ملازمین کے ڈیوٹی اوقات بڑھا کر سہولیات کم کر دی گئیں

ویب ڈیسک
12 Nov, 2022

12 نومبر ، 2022

ویب ڈیسک
12 Nov, 2022

12 نومبر ، 2022

ٹوئٹر ملازمین کے ڈیوٹی اوقات بڑھا کر سہولیات کم کر دی گئیں

post-title

لاہور: (ویب ڈیسک) سماجی رابطوں کی ویب سائٹ ٹوئٹر کے نئے مالک ایلون مسک نے ٹوئٹر ملازمین کے ڈیوٹی اوقات زیادہ جبکہ سہولیات کم کر دیں۔

ایلون مسک نے ٹوئٹر سٹاف سے اپنی پہلی میٹنگ میں خطاب کرتے ہوئے 12 گھنٹے کی شفٹ اور سہولیات محدود کرنے کے متعلق متعدد انتباہ جاری کئے۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق ٹوئٹر کے نئے مالک ایلون مسک نے اس سے قبل سٹاف کو ایک ای میل میں گھر سے کام کرنے کی پالیسی کے ختم کرنے سے متعلق آگاہ کیا تھا۔

ایلون مسک نے اپنی ای میل میں کہا تھا کہ تمام ملازمین کو ہر ہفتے کم از کم 40 گھنٹوں کے لیے آفس میں ہونا لازمی ہوگا، سوائے ان لوگوں کے جو آفس آنے کے قابل نہ ہوں۔

کمپنی مالک کی جانب سے تازہ ترین بیان میں کیا جانے والا کم سے کم تقاضہ دگنے سے زیادہ ہے، نئے 8 ڈالر تصدیقی فیچر پر کام کرتے ہوئے کچھ ٹوئٹر منیجرز نے سٹاف کو ہفتے میں 84 گھنٹے یا ہفتے کے ساتوں دن 12 گھنٹے کی شفٹ کرنے کے لئے کہا۔

ایلون مسک کے مالک نے واضح کیا کہ اب کمپنی میں مفت کھانے جیسی کچھ ہی سہولیات میسر ہوں گی، اگر ٹوئٹر نے پیسے بنانا شروع نہیں کیے تو کمپنی دوالیہ ہو سکتی ہے۔


APNN نیوز، APNN گروپ یا اس کی ادارتی پالیسی کا اس تحریر کے مندرجات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔

APNN News, the APNN Group or its editorial policy does not necessarily agree with the contents of this article.


عوامی بحث (0) تبصرے دیکھنے کے لئے کلک کریں Public discussion (0) Click to view comments
28 / 5 / 2021
Monday
1 : 23 : 31 PM