ارضِ پاک نیوز نیٹ ورک

Arz-e-Pakistan News Network

Language:

Search

Nishat-1 حادثے سے بال بال بچ گیا.    Newly posted SSPs in Punjab police visit PSCA, PPIC3.    "  لڑکیاں صرف ماں کی کوکھ یا پھر قبر میں محفوظ ہیں" طالبہ نے خودکشی کر لی.    "میں ناگن، تو سپیرا " پوسٹ سوشل میڈیا پر وائرل.    "منی ہائسٹ "(Money Heist )کاآخری حصہ پاکستان سمیت دنیا بھر میں آج ریلیز کیا جائے گا.    NA-133 کا ضمنی انتخاب.    NA-133 ضمنی انتخاب.    NCA میں "دی سندھو پراجیکٹ اینگما آف روٹس " کے عنوان سے فن پاروں کی نمائش.    KIPS-CSS کی جانب سے CSSمیں کامیاب امیدواروں کے اعزاز میں عشائیہ.    NCA میں ٹریڈیشنل آرٹ کورسز ورکشاپ کی اختتامی تقریب.    NA-75 الیکشن کمیشن کی رپورٹ پر ڈاکٹر فردوس عاشق اعوان کا ردعمل.    NA-133 ضمنی انتخاب : جمشید اقبال چیمہ کی اپیلوں پر الیکشن ٹربیونل کا فیصلہ جاری.   

او آئی سی ایگزیکٹو کمیٹی کی طرف سےمسجد اقصیٰ پر اسرائیلی جارحیت کی شدید مذمت

ویب ڈیسک
26 Apr, 2022

26 اپریل ، 2022

ویب ڈیسک
26 Apr, 2022

26 اپریل ، 2022

او آئی سی ایگزیکٹو کمیٹی کی طرف سےمسجد اقصیٰ پر اسرائیلی جارحیت کی شدید مذمت

post-title

جدہ:  (اے پی این این ) سفیر رضوان سعید شیخ نے او آئی سی ایگزیکٹو کمیٹی کے اجلاس میں مسجد اقصیٰ پر اسرائیلی جارحیت کی شدید مذمت کی ہے۔
 جدہ میں او آئی سی کی ایگزیکٹو کمیٹی کا غیر معمولی اجلاس ہوا جس میں مسجد اقصیٰ کے خلاف جاری اسرائیلی جارحیت پر غور کیا گیا۔  یہ ملاقات او آئی سی کے مستقل نمائندوں کی سطح پر ہوئی۔

 او آئی سی کی ایگزیکٹو کمیٹی اس وقت سعودی عرب، پاکستان، ترکی، گیمبیا، نائجر، موریطانیہ اور او آئی سی کے سیکرٹری جنرل پر مشتمل ہے۔  دیگر رکن ممالک کو بھی اجلاس میں مدعو کیا گیا تاکہ ایک متفقہ موقف تیار کیا جا سکے۔  اجلاس کی طرف سے جاری کردہ حتمی اعلامیہ میں اسرائیلی افواج کی  مدد اور پشت پناہی سے مسجد اقصیٰ میں جاری دراندازی کی سخت ترین الفاظ میں مذمت کی گئی ہے۔

 اعلامیہ میں اس بات کی تصدیق کی گئی ہے کہ فلسطینی عوام اور مسلم امہ کی القدس الشریف اور مسجد اقصیٰ، جو اسلام کا پہلا قبلہ اور تیسرا مقدس ترین مقام ہے، کی واپسی کے بغیر کوئی سلامتی اور استحکام نہیں ہو سکتا۔  اجلاس میں اپنے بیان میں او آئی سی میں پاکستان کے مستقل نمائندے سفیر رضوان سعید شیخ نے اسرائیلی قابض افواج کی طرف سے مسجد اقصیٰ میں بے گناہ نمازیوں پر حملوں کی شدید مذمت کی۔  

مسجد اقصیٰ کو وقتی اور مقامی طور پر تقسیم کرنے کی کوششوں کو مسترد کرتے ہوئے سفیر شیخ نے او آئی سی کے رکن ممالک پر زور دیا کہ وہ اسرائیل کو اس سرخ لکیر کو عبور کرنے سے روکنے کے لیے اپنی پوری کوشش کریں۔  انہوں نے کہا کہ الخلیل میں مسجد الابراہیمی کو نمازیوں کے لیے بند کرنا مقبوضہ علاقوں میں اسلامی مقدس مقامات کے تقدس کی ایک اور توہین ہے۔

 فلسطینی کاز کے لیے پاکستان کی ثابت قدم حمایت کا اعادہ کرتے ہوئے، مستقل نمائندے نے مقبوضہ القدس الشریف میں اسرائیلی اقدامات کے سلسلے پر گہری تشویش کا اظہار کیا، جس کا مقصد اس کی قانونی حیثیت، آبادی کی ساخت اور عرب اسلامی کردار کو تبدیل کرنا ہے۔

 انہوں نے مزید کہا کہ اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کی قرارداد نمبر 2334  کو نہ صرف مقبوضہ فلسطینی علاقوں کی حد تک برقرار رکھا جانا چاہیے بلکہ اسی طرح کے دیگر حالات میں بھی اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کی متعلقہ قراردادوں پر عملدرآمد یقینی بنانا چاہئے۔ نہتے فلسطینیوں کے خلاف وسیع پیمانے پر اور منظم اسرائیلی جرائم کی مذمت کرتے ہوئے، انہوں نے فلسطین پر اسرائیلی قبضے کو ختم کرنے کی اہمیت  پر زور دیا،
 جو فلسطینیوں کے بنیادی انسانی حقوق اور آزادیوں کے خلاف تمام منظم خلاف ورزیوں کی جڑ ہے۔

  مستقل نمائندے نے عالمی برادری سے مطالبہ کیا کہ وہ بے گناہ فلسطینیوں کی جانوں کے تحفظ کے لیے فوری اقدامات کرے اور بین الاقوامی قانون اور اقوام متحدہ کے چارٹر کے اصولوں کو برقرار رکھے۔  سفیر شیخ نے اجلاس کو یقین دلایا کہ وزرائے خارجہ کونسل (CFM) کے موجودہ چیئرمین کے طور پر، پاکستان او آئی سی کی متعلقہ قراردادوں پر عمل درآمد کے عمل کو آگے بڑھانے کے لیے تیار ہے، جو حال ہی میں اسلام آباد CFM اجلاس کے دوران منظور کی گئی تھیں۔

 اجلاس میں اقوام متحدہ اور او آئی سی کی متعلقہ قراردادوں کے مطابق 1967 سے پہلے کی سرحدوں اور القدس الشریف کو ایک خود مختار  فلسطینی ریاست کے دارالحکومت کے طور پر دو ریاستی حل کی ضرورت کا اعادہ کیا گیا۔


APNN نیوز، APNN گروپ یا اس کی ادارتی پالیسی کا اس تحریر کے مندرجات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔

APNN News, the APNN Group or its editorial policy does not necessarily agree with the contents of this article.


عوامی بحث (0) تبصرے دیکھنے کے لئے کلک کریں Public discussion (0) Click to view comments
28 / 5 / 2021
Monday
1 : 23 : 31 PM