ارضِ پاک نیوز نیٹ ورک

Arz-e-Pakistan News Network

Language:

Search

Nishat-1 حادثے سے بال بال بچ گیا.    Newly posted SSPs in Punjab police visit PSCA, PPIC3.    "  لڑکیاں صرف ماں کی کوکھ یا پھر قبر میں محفوظ ہیں" طالبہ نے خودکشی کر لی.    "میں ناگن، تو سپیرا " پوسٹ سوشل میڈیا پر وائرل.    "منی ہائسٹ "(Money Heist )کاآخری حصہ پاکستان سمیت دنیا بھر میں آج ریلیز کیا جائے گا.    NA-133 کا ضمنی انتخاب.    NA-133 ضمنی انتخاب.    NCA میں "دی سندھو پراجیکٹ اینگما آف روٹس " کے عنوان سے فن پاروں کی نمائش.    KIPS-CSS کی جانب سے CSSمیں کامیاب امیدواروں کے اعزاز میں عشائیہ.    NCA میں ٹریڈیشنل آرٹ کورسز ورکشاپ کی اختتامی تقریب.    NA-75 الیکشن کمیشن کی رپورٹ پر ڈاکٹر فردوس عاشق اعوان کا ردعمل.    NA-133 ضمنی انتخاب : جمشید اقبال چیمہ کی اپیلوں پر الیکشن ٹربیونل کا فیصلہ جاری.   

(ن)لیگ کا عمران خان سے وزیراعلیٰ پنجاب کی کرسی پربیٹھنےپر معافی کامطالبہ

ویب ڈیسک
01 Aug, 2022

01 اگست ، 2022

ویب ڈیسک
01 Aug, 2022

01 اگست ، 2022

(ن)لیگ کا عمران خان سے وزیراعلیٰ پنجاب کی کرسی پربیٹھنےپر معافی کامطالبہ

post-title

پاکستان مسلم لیگ (ن) نے تحریک انصاف کے چئیرمین عمران خان سے وزیراعلیٰ پنجاب کی کرسی پر بیٹھنے کے معاملے پر معافی مانگنے کے مطالبے کی قرارداد پنجاب اسمبلی میں جمع کرادی ہے۔

پنجاب اسمبلی میں قرارداد مسلم لیگ(ن) کی رکن سعدیہ تیمور کی جانب سے جمع کرائی گئی جس میں کہا گیا کہ یہ ایوان عمران خان کی جانب سے وزیراعلیٰ پنجاب کی کرسی پر براجمان ہونے کی مذمت کرتا ہے۔

متن میں یہ بھی درج ہے کہ پارلیمنٹ سے نکالے گئے شخص کا وزیراعلیٰ کی کرسی پر بیٹھنا وزیراعلیٰ پنجاب عہدے کی توہین ہے اور ایک مسترد شدہ شخص نے وزیراعلیٰ پنجاب کی کرسی کی توہین کی ہے۔
 

2-65

یہ بھی کہا گیا کہ وزیراعلیٰ کی کرسی پر بیٹھ کر پنجاب کے 12کروڑ عوام کی توہین کی گئی ہے۔

قرارداد میں عمران خان سے پنجاب کے عوام سے فوری معافی مانگنے کا مطالبہ کیا گیاہے۔

واضح رہے کہ چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان جب وزیراعلیٰ پنجاب پرویزالہٰی سے ملاقات کے لئے ان کے آفس گئے توچوہدری پرویزالہیٰ نےعمران خان کو اپنی کرسی پر بٹھادیا تھا اور عمران خان نے بھی وزیراعلیٰ پنجاب کے دفترکے پروٹوکول کو ملحوظ خاطرنہ رکھا۔

عثمان بزدار دور میں عمران خان جب لاہور آتے تھے تو اسی کرسی پر بیٹھتے تھے لیکن اس وقت عمران خان وزیراعظم تھےاور اب ان کے پاس کوئی سرکاری عہدہ نہیں۔

عمران خان کے وزیراعلیٰ پنجاب کی کرسی پر بیٹھنے پر تنقید کرتے ہوئے وفاقی وزیر خواجہ آصف نے اپنی ٹویٹ میں کہا تھا کہ اس شخص کو کرسی کی کتنی ہوس ہے۔
 


APNN نیوز، APNN گروپ یا اس کی ادارتی پالیسی کا اس تحریر کے مندرجات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔

APNN News, the APNN Group or its editorial policy does not necessarily agree with the contents of this article.


عوامی بحث (0) تبصرے دیکھنے کے لئے کلک کریں Public discussion (0) Click to view comments
28 / 5 / 2021
Monday
1 : 23 : 31 PM