ارضِ پاک نیوز نیٹ ورک

Arz-e-Pakistan News Network

Language:

Search

Nishat-1 حادثے سے بال بال بچ گیا.    Newly posted SSPs in Punjab police visit PSCA, PPIC3.    "  لڑکیاں صرف ماں کی کوکھ یا پھر قبر میں محفوظ ہیں" طالبہ نے خودکشی کر لی.    "میں ناگن، تو سپیرا " پوسٹ سوشل میڈیا پر وائرل.    "منی ہائسٹ "(Money Heist )کاآخری حصہ پاکستان سمیت دنیا بھر میں آج ریلیز کیا جائے گا.    NA-133 کا ضمنی انتخاب.    NA-133 ضمنی انتخاب.    NCA میں "دی سندھو پراجیکٹ اینگما آف روٹس " کے عنوان سے فن پاروں کی نمائش.    KIPS-CSS کی جانب سے CSSمیں کامیاب امیدواروں کے اعزاز میں عشائیہ.    NCA میں ٹریڈیشنل آرٹ کورسز ورکشاپ کی اختتامی تقریب.    NA-75 الیکشن کمیشن کی رپورٹ پر ڈاکٹر فردوس عاشق اعوان کا ردعمل.   

’دی لیجنڈ آف مولا جٹ‘ کے مصنف کو کتنا معاوضہ دیا گیا؟

ویب ڈیسک
30 Sep, 2022

30 ستمبر ، 2022

ویب ڈیسک
30 Sep, 2022

30 ستمبر ، 2022

’دی لیجنڈ آف مولا جٹ‘ کے مصنف کو کتنا معاوضہ دیا گیا؟

post-title

پاکستان فلم انڈسٹری کے لیے مشہور پنجابی فلموں سمیت’ دی لیجنڈ آف مولا جٹ ‘ لکھنے والے مصنف ناصر ادیب نے معاوضے کے حوالے سے انکشاف کیا ہے۔

ناصر ادیب حال ہی میں نجی ٹی وی شو میں بطور مہمان شریک ہوئے جس دوران میزبان احمد بٹ نے مصنف سے ان کی مشہور فلم مولا جٹ کے ڈائیلاگز اور معاوضے سے متعلق سوال کیا؟

جس کے جواب میں ناصر ادیب کا کہنا تھا کہ 45 سال قبل میں نے ملک کے حالات کو دیکھتے ہوئے فلم کے ڈائیلاگز لکھے تھے۔

پروڈیوسر  سرور بھٹی  کی سپرہٹ فلم 'مولاجٹ ' 'کے فلم  لکھنے کے معاوضے سے متعلق ناصر ادیب نے بتایا کہ انھوں نے اس  فلم کے لیے پونے 7 ہزار روپے معاوضہ لیا تھا۔

ناصر ادیب نے مزید بتایا کہ میں نے بلال لاشاری کی مولا جٹ لکھنے کے لیے 10 لاکھ کا مطالبہ کیا تھا لیکن انھوں نے مجھے 15 لاکھ روپے دیے۔

پاکستانی تاریخ کی مہنگی ترین ایکشن سے بھرپور فلم ’دی لیجنڈ آف مولا جٹ‘ کی ایڈوانس بکنگ آج سے شروع ہو جائے گی۔

فلم کے ٹکٹس پہلے آئیے پہلے پائیے کی بنیاد پر دستیاب ہوں گے، جیو فلمز کے اشتراک بننے والی یہ فلم 13 اکتوبر کو پاکستان سمیت دنیا بھر میں ایک ساتھ ریلیز کی جائے گی۔


APNN نیوز، APNN گروپ یا اس کی ادارتی پالیسی کا اس تحریر کے مندرجات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔

APNN News, the APNN Group or its editorial policy does not necessarily agree with the contents of this article.


عوامی بحث (0) تبصرے دیکھنے کے لئے کلک کریں Public discussion (0) Click to view comments
28 / 5 / 2021
Monday
1 : 23 : 31 PM