ارضِ پاک نیوز نیٹ ورک

Arz-e-Pakistan News Network

Language:

Search

Newly posted SSPs in Punjab police visit PSCA, PPIC3.    "  لڑکیاں صرف ماں کی کوکھ یا پھر قبر میں محفوظ ہیں" طالبہ نے خودکشی کر لی.    "میں ناگن، تو سپیرا " پوسٹ سوشل میڈیا پر وائرل.    "منی ہائسٹ "(Money Heist )کاآخری حصہ پاکستان سمیت دنیا بھر میں آج ریلیز کیا جائے گا.    NA-133 کا ضمنی انتخاب.    NA-133 ضمنی انتخاب.    NCA میں "دی سندھو پراجیکٹ اینگما آف روٹس " کے عنوان سے فن پاروں کی نمائش.    KIPS-CSS کی جانب سے CSSمیں کامیاب امیدواروں کے اعزاز میں عشائیہ.    NCA میں ٹریڈیشنل آرٹ کورسز ورکشاپ کی اختتامی تقریب.    NA-75 الیکشن کمیشن کی رپورٹ پر ڈاکٹر فردوس عاشق اعوان کا ردعمل.    NA-133 ضمنی انتخاب : جمشید اقبال چیمہ کی اپیلوں پر الیکشن ٹربیونل کا فیصلہ جاری.    UAE گولڈن جوبلی: گلوبل ولیج تصویری مقابلہ درہم 50,000 تک جیتنے کا موقع.   

home-add

لائیو ٹی وی پر میزبان کی توہین کے بعد شعیب اختر پی ٹی وی اسپورٹس سیٹ سے چلے گئے

ویب ڈیسک
28 Oct, 2021

28 اکتوبر ، 2021

ویب ڈیسک
28 Oct, 2021

28 اکتوبر ، 2021

لائیو ٹی وی پر میزبان کی توہین کے بعد شعیب اختر پی ٹی وی اسپورٹس سیٹ سے چلے گئے

post-title

پاکستان کے تیز گیند باز شعیب اختر پی ٹی وی اسپورٹس کے لائیو کرکٹ شو سے اس وقت واک آؤٹ کر گئے جب اینکر ڈاکٹر نعمان نیاز نے انہیں ایک بحث کے بعد "شو چھوڑنے" کے لیے کہا۔

سوشل میڈیا پر گردش کرنے والے مختلف کلپس کے مطابق یہ ناپسندیدہ واقعہ اس وقت شروع ہوا جب شعیب اختر نے نیوزی لینڈ کے خلاف پاکستان کی جیت میں مین آف دی میچ حارث رؤف کی تعریف کرنے کے لیے لاہور قلندرز کے پلیئر ڈویلپمنٹ پروگرام کا ذکر کیا۔اینکر نے اختر کو مسترد کرتے ہوئے کہا کہ شاہین شاہ آفریدی انڈر 19 کرکٹ کی پیداوار ہیں۔تاہم، اینکر نے کہا کہ وہ [شعیب اختر] زیادہ ہوشیار ہیں اور انہیں شو چھوڑ دینا چاہیے۔اس کے بعد شو فوراً بریک پر چلا گیا۔

شو کے دوبارہ شروع ہونے کے بعد، اختر اب بھی سیٹ پر تھے لیکن بے چین نظر آئے۔ ایک موقع پر، دونوں نے اس واقعے کو پیشگی منصوبہ بندی کا بہانہ بنا کر کھیلنے کی کوشش کی ۔ہیں۔فاسٹ باؤلر نے تاہم ایک ویڈیو بیان میں کہا کہ یہ دنیا کے تمام لیجنڈز کے سامنے ان کی توہین کے بعد صورتحال کو پرسکون کرنے کی کوشش ہے۔

 

<blockquote class="twitter-tweet"><p lang="en" dir="ltr">Multiple clips are circulating on social media so I thought I shud clarify. <a href="https://t.co/ob8cnbvf90">pic.twitter.com/ob8cnbvf90</a></p>&mdash; Shoaib Akhtar (@shoaib100mph) <a href="https://twitter.com/shoaib100mph/status/1453119214303072258?ref_src=twsrc%5Etfw">October 26, 2021</a></blockquote> <script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

 

اختر نے کہا، ’’ڈاکٹر نعمان نے جب مجھے شو چھوڑنے کے لیے کہا تو وہ بدتمیزی اور بدتمیزی کا شکار تھے، یہ شرمناک تھا، خاص طور پر جب آپ کے پاس سر ویوین رچرڈز اور ڈیوڈ گوور جیسے لیجنڈز سیٹ پر میرے کچھ ہم عصروں اور بزرگوں اور لاکھوں لوگوں کے ساتھ بیٹھے ہوں،‘‘ اختر نے کہا۔ 

سوشل میڈیا پر مداحوں نے اس ایپی سوڈ کے بعد اختر کی حمایت کا اظہار کرتے ہوئے پی ٹی وی اسپورٹس کے اینکر پرسن کو ان کے طرز عمل پر تنقید کا نشانہ بنایا۔
 


APNN نیوز، APNN گروپ یا اس کی ادارتی پالیسی کا اس تحریر کے مندرجات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔

APNN News, the APNN Group or its editorial policy does not necessarily agree with the contents of this article.


عوامی بحث (0) تبصرے دیکھنے کے لئے کلک کریں Public discussion (0) Click to view comments
28 / 5 / 2021
Monday
1 : 23 : 31 PM