ارضِ پاک نیوز نیٹ ورک

Arz-e-Pakistan News Network

Language:

Search

Nishat-1 حادثے سے بال بال بچ گیا.    Newly posted SSPs in Punjab police visit PSCA, PPIC3.    "  لڑکیاں صرف ماں کی کوکھ یا پھر قبر میں محفوظ ہیں" طالبہ نے خودکشی کر لی.    "میں ناگن، تو سپیرا " پوسٹ سوشل میڈیا پر وائرل.    "منی ہائسٹ "(Money Heist )کاآخری حصہ پاکستان سمیت دنیا بھر میں آج ریلیز کیا جائے گا.    NA-133 کا ضمنی انتخاب.    NA-133 ضمنی انتخاب.    NCA میں "دی سندھو پراجیکٹ اینگما آف روٹس " کے عنوان سے فن پاروں کی نمائش.    KIPS-CSS کی جانب سے CSSمیں کامیاب امیدواروں کے اعزاز میں عشائیہ.    NCA میں ٹریڈیشنل آرٹ کورسز ورکشاپ کی اختتامی تقریب.    NA-75 الیکشن کمیشن کی رپورٹ پر ڈاکٹر فردوس عاشق اعوان کا ردعمل.    NA-133 ضمنی انتخاب : جمشید اقبال چیمہ کی اپیلوں پر الیکشن ٹربیونل کا فیصلہ جاری.   

کے پی حکومت اور وفاق میں ڈیڈلاک، صوبائی حکومت کا آئینی و قانونی راستہ اختیار کرنے کا فیصلہ

ویب ڈیسک
22 Jun, 2022

22 جون ، 2022

ویب ڈیسک
22 Jun, 2022

22 جون ، 2022

کے پی حکومت اور وفاق میں ڈیڈلاک، صوبائی حکومت کا آئینی و قانونی راستہ اختیار کرنے کا فیصلہ

post-title

وزیراعلیٰ خیبرپختونخوا محمود خان کی زیر صدارت اعلیٰ سطح کا اجلاس ہوا جس میں وفاق کے ساتھ صوبائی حقوق کے حوالے سے معاملہ اٹھانے کے لیے مختلف تجاویز پر غور اور اہم فیصلے کیے گئے جب کہ وفاقی حکومت کی طرف سے ضم اضلاع کے ترقیاتی فنڈز میں کمی اور صحت کارڈ اسکیم کے فنڈز کی بندش پرشدید تحفظات کا اظہارکیا گیا۔

پشاور: خیبر پختونخوا حکومت نے ضم اضلاع کے فنڈز میں کمی، این ایف سی ایوارڈ اور پن بجلی کے خالص منافع سمیت صحت کارڈز کے فنڈز کی بندش پر وفاق کی جانب سے شنوائی نہ ہونے کی صورت میں تمام سیاسی ،آئینی اورقانونی راستے اختیار کرنے کا فیصلہ کرلیا۔

اجلاس میں این ایف سی ایوارڈ، پن بجلی کے خالص منافع اور وفاق سے جڑے دیگر امور اور نئے این ایف سی کے لیے وفاق سے معاملہ اٹھانے کا فیصلہ بھی کیا گیا۔

صوبہ بشمول قبائلی اضلاع کے حقوق حاصل کرنے کے لیے تمام دستیاب فورمز استعمال کرنے کا بھی فیصلہ کیا گیا جب کہ صوبائی اسمبلی میں متفقہ قرارداد منظور کروانے، صوبائی حکومت کا وفاقی حکومت کو با ضابطہ مراسلے ارسال کرنے، وفاق کی طرف سے شنوائی نہ ہونے کی صورت میں تمام سیاسی، آئینی اور قانونی راستے اختیار کرنے کا فیصلہ بھی کیا گیا۔

اجلاس میں پن بجلی منافع کے بقایاجات کے حصول کے لیے مشترکہ مفادات کونسل کا فوری اجلاس بلانے کے لیے وفاق سے رابطے کا فیصلہ بھی ہوا۔

 


APNN نیوز، APNN گروپ یا اس کی ادارتی پالیسی کا اس تحریر کے مندرجات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔

APNN News, the APNN Group or its editorial policy does not necessarily agree with the contents of this article.


عوامی بحث (0) تبصرے دیکھنے کے لئے کلک کریں Public discussion (0) Click to view comments
28 / 5 / 2021
Monday
1 : 23 : 31 PM