ارضِ پاک نیوز نیٹ ورک

Arz-e-Pakistan News Network

Language:

Search

Nishat-1 حادثے سے بال بال بچ گیا.    Newly posted SSPs in Punjab police visit PSCA, PPIC3.    "  لڑکیاں صرف ماں کی کوکھ یا پھر قبر میں محفوظ ہیں" طالبہ نے خودکشی کر لی.    "میں ناگن، تو سپیرا " پوسٹ سوشل میڈیا پر وائرل.    "منی ہائسٹ "(Money Heist )کاآخری حصہ پاکستان سمیت دنیا بھر میں آج ریلیز کیا جائے گا.    NA-133 کا ضمنی انتخاب.    NA-133 ضمنی انتخاب.    NCA میں "دی سندھو پراجیکٹ اینگما آف روٹس " کے عنوان سے فن پاروں کی نمائش.    KIPS-CSS کی جانب سے CSSمیں کامیاب امیدواروں کے اعزاز میں عشائیہ.    NCA میں ٹریڈیشنل آرٹ کورسز ورکشاپ کی اختتامی تقریب.    NA-75 الیکشن کمیشن کی رپورٹ پر ڈاکٹر فردوس عاشق اعوان کا ردعمل.   

امراض قلب، موٹاپے، ذیابیطس یا دیگر بیماریوں کی وجہ بننے والی عام عادت

ویب ڈیسک
20 Oct, 2022

20 اکتوبر ، 2022

ویب ڈیسک
20 Oct, 2022

20 اکتوبر ، 2022

امراض قلب، موٹاپے، ذیابیطس یا دیگر بیماریوں کی وجہ بننے والی عام عادت

post-title

امراض قلب، موٹاپے، ذیابیطس یا دیگر امراض سے بچنا چاہتے ہیں؟ تو اپنا زیادہ وقت کھڑے رہ کر گزارنا عادت بنالیں۔

عالمی ادارہ صحت نے ایک رپورٹ جاری کی ہے جس کے مطابق اگر لوگوں نے جسمانی سرگرمیوں کو بڑھایا نہیں تو آئندہ چند سال میں 50 کروڑ افراد امراض قلب، موٹاپے، ذیابیطس یا دیگر بیماریوں کے شکار ہوسکتے ہیں۔

194 ممالک میں کیے گئے سروے پر مبنی اس رپورٹ میں خبردار کیا گیا کہ اگر فوری اقدامات نہ کیے گئے تو 2030 تک کھربوں ڈالرز کے نقصان کا سامنا ہوسکتا ہے۔

عالمی ادارے کے مطابق ممالک کی جانب سے لوگوں کو چہل قدمی، سائیکلنگ، کھیل اور دیگر جسمانی سرگرمیوں کے ذریعے متحرک بنانے کے لیے پالیسیوں پر عملدرآمد کرنا چاہیے۔

رپورٹ میں بتایا گیا کہ جسمانی سرگرمیوں کے عالمی ہدف کو صرف اسی صورت میں حاصل کیا جاسکتا ہے جب زیادہ سے زیادہ لوگ جسمانی طور پر متحرک ہوجائیں گے، اس حوالے سے شعور اجاگر کرنے کی ضرورت ہے۔

ماہرین کے مطابق جسمانی سرگرمیاں اقتصادی اور سماجی بہتری کی کنجی ہیں مگر اس حوالے سے سرمایہ کاری نہ ہونے کے برابر ہے۔

اس سے قبل 2020 میں عالمی ادارہ صحت نے پہلی بار گائیڈلائنز جاری کرتے ہوئے بتایا تھا کہ بہت زیادہ وقت بیٹھ کر گزارنا متعدد امراض اور قبل از وقت موت کا خطرہ بڑھاتا ہے۔

اس ڈیٹا کے مطابق جو لوگ زیادہ وقت بیٹھ کر گزرتے ہیں، وہ جسمانی سرگرمیوں میں اضافہ کرکے خطرے کو کم کرسکتے ہیں۔

گائیڈلائنز میں کہا گیا کہ ہر ہفتے ڈیڑھ سو سے 300 منٹ کی معتدل جسمانی سرگرمیاں یا 75 سے سو منٹ کی سخت جسمانی سرگرمیاں عادت بنانی چاہیے، تاہم کسی بھی دورانیے کی جسمانی سرگرمی کچھ نہ کرنے کے مقابلے میں بہتر ہے۔
 


APNN نیوز، APNN گروپ یا اس کی ادارتی پالیسی کا اس تحریر کے مندرجات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔

APNN News, the APNN Group or its editorial policy does not necessarily agree with the contents of this article.


عوامی بحث (0) تبصرے دیکھنے کے لئے کلک کریں Public discussion (0) Click to view comments
28 / 5 / 2021
Monday
1 : 23 : 31 PM