ارضِ پاک نیوز نیٹ ورک

Arz-e-Pakistan News Network

Language:

Search

Newly posted SSPs in Punjab police visit PSCA, PPIC3.    "  لڑکیاں صرف ماں کی کوکھ یا پھر قبر میں محفوظ ہیں" طالبہ نے خودکشی کر لی.    "میں ناگن، تو سپیرا " پوسٹ سوشل میڈیا پر وائرل.    "منی ہائسٹ "(Money Heist )کاآخری حصہ پاکستان سمیت دنیا بھر میں آج ریلیز کیا جائے گا.    NA-133 کا ضمنی انتخاب.    NA-133 ضمنی انتخاب.    NCA میں "دی سندھو پراجیکٹ اینگما آف روٹس " کے عنوان سے فن پاروں کی نمائش.    KIPS-CSS کی جانب سے CSSمیں کامیاب امیدواروں کے اعزاز میں عشائیہ.    NCA میں ٹریڈیشنل آرٹ کورسز ورکشاپ کی اختتامی تقریب.    NA-75 الیکشن کمیشن کی رپورٹ پر ڈاکٹر فردوس عاشق اعوان کا ردعمل.    NA-133 ضمنی انتخاب : جمشید اقبال چیمہ کی اپیلوں پر الیکشن ٹربیونل کا فیصلہ جاری.    UAE گولڈن جوبلی: گلوبل ولیج تصویری مقابلہ درہم 50,000 تک جیتنے کا موقع.   

home-add

غیر پیشہ ورانہ نوآبادیاتی بیوروکریسی عوام کو مار رہی ہے

MA
05 Mar, 2022

05 مارچ ، 2022

MA
05 Mar, 2022

05 مارچ ، 2022

غیر پیشہ ورانہ نوآبادیاتی بیوروکریسی عوام کو مار رہی ہے

post-title

پاکستان کے عوام غیر پیشہ ورانہ اور موجودہ پولیس کے اعلیٰ افسران اور بیوروکریسی کے نوآبادیاتی طرز عمل کی وجہ سے شدید مشکلات کا شکار ہیں۔حالیہ دہشت گردانہ حملے میں پشاور کو ہی لیجیے! مروجہ دھمکی موصول ہونے کے باوجود؛ دہشت گردانہ حملے (جسے روکنا واقعی مشکل تھا) کے اثرات کو کم کرنے کے لیے پولیس انتظامیہ کی طرف سے حکمت عملی اور تیاری کا مکمل فقدان دیکھا گیا. اس دہشت گردانہ حملے کا جواب مسجد کے باہر مؤثر طریقے سے نہیں دیا جا سکا۔
(Viral Video سے اچھی طرح ثابت ہوتا ہے کہ تعیناتی اور انسداد دہشت گردی کی حکمت عملی پشاور پولیس کے کسی سینئر افسر کی بجائے کسی چھوٹے لیول کے ASI یا ہیڈ کانسٹیبل نے بنائی ہو گی) اس نے عوامی اعتماد کو بہت زیادہ نقصان پہنچایا کہ وہ مسجدوں اور رونق والی جگہوں پر زیادہ محفوظ نہیں ہے، جب ایک شخص نے چھوٹے پستول سے گولی چلا کر رائفلز سے لیس پولیس گارڈز کو ہلاک کر دیا۔
 مسجد میں گھس کر بغیر کسی مزاحمت اور جواب کے خود کو دھماکے سے اڑا کر سینکڑوں لوگوں کو خون میں نہلا دیا۔ پولیس اور انتظامیہ کی طرف سے روک تھام اور تیاری کہاں تھی؟ روک تھام اور تیاری کے منصوبے کو مسجد کے باہر دہشت گردانہ حملے کو ختم کرنا چاہیے تھا اور حملے کے بعد فورا جوابی اور امدادی کارروائیوں کو بڑھانا چاہیے تھا جیسا کہ چند روز قبل ایف سی بلوچستان نے نوشکی اور پنجگور میں دہشت گرد حملے کے بعد کیا تھا۔لیکن اس کے لیے سینئر کیڈرز کے لیے پیشہ ورانہ اور غیر نوآبادیاتی نقطہ نظر کی ضرورت ہے، جو یہاں بری طرح غائب تھی۔

نوٹ: موجودہ حکومت عوامی اور حکومتی مفاد میں شریفوں اور زرداریوں کے بچھائے ہوئے بیوروکریسی کے جال کو فوری کاٹے اور پولیس کے اعلیٰ طبقے کو نوآبادیاتی آقاؤں کی سوچ کے بجائے پیشہ ورانہ مہارت کی طرف لائیں۔ پاکستانی عوام کو بچائیں. پاکستان مزید نوآبادیاتی بیوروکریسی کا متحمل نہیں ہو سکتا۔


APNN نیوز، APNN گروپ یا اس کی ادارتی پالیسی کا اس تحریر کے مندرجات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔

APNN News, the APNN Group or its editorial policy does not necessarily agree with the contents of this article.


عوامی بحث (0) تبصرے دیکھنے کے لئے کلک کریں Public discussion (0) Click to view comments
28 / 5 / 2021
Monday
1 : 23 : 31 PM