ارضِ پاک نیوز نیٹ ورک

Arz-e-Pakistan News Network

Language:

Search

Nishat-1 حادثے سے بال بال بچ گیا.    Newly posted SSPs in Punjab police visit PSCA, PPIC3.    "  لڑکیاں صرف ماں کی کوکھ یا پھر قبر میں محفوظ ہیں" طالبہ نے خودکشی کر لی.    "میں ناگن، تو سپیرا " پوسٹ سوشل میڈیا پر وائرل.    "منی ہائسٹ "(Money Heist )کاآخری حصہ پاکستان سمیت دنیا بھر میں آج ریلیز کیا جائے گا.    NA-133 کا ضمنی انتخاب.    NA-133 ضمنی انتخاب.    NCA میں "دی سندھو پراجیکٹ اینگما آف روٹس " کے عنوان سے فن پاروں کی نمائش.    KIPS-CSS کی جانب سے CSSمیں کامیاب امیدواروں کے اعزاز میں عشائیہ.    NCA میں ٹریڈیشنل آرٹ کورسز ورکشاپ کی اختتامی تقریب.    NA-75 الیکشن کمیشن کی رپورٹ پر ڈاکٹر فردوس عاشق اعوان کا ردعمل.    NA-133 ضمنی انتخاب : جمشید اقبال چیمہ کی اپیلوں پر الیکشن ٹربیونل کا فیصلہ جاری.   

گورنمنٹ کالج یونیورسٹی میں ہیری پوٹر فیسٹیول کا انعقاد

ویب ڈیسک
30 Nov, 2021

30 نومبر ، 2021

ویب ڈیسک
30 Nov, 2021

30 نومبر ، 2021

گورنمنٹ کالج یونیورسٹی میں ہیری پوٹر فیسٹیول کا انعقاد

post-title

اس موسم سرما میں، گورنمنٹ کالج یونیورسٹی لاہور میں ہیری پوٹر فیسٹیول کا انعقاد، یونیورسٹی کا تقریباً ڈیڑھ سو سال پرانا کیمپس جادوئی ہاگ وارٹس سکول میں تبدیل۔ فیسٹیول 5 دسمبر تک جاری رہے گا جس میں پاکستان کی پہلی ہیری پوٹر فین فلم ”دی لاسٹ فالوور اینڈ دی ریسریکشن آف وولڈیمورٹ“ بھی نمائش کیلئے پیش کی جا رہی ہے۔یہ فلم جی سی یو کے طلباء کی جانب سے تیار کی گئی ہے اور اسے گورنمنٹ کالج یونیورسٹی لاہور میں ہی عکس بند کیا گیا ہے۔یہ فین فلم ہیری پوٹر سیریز کی آخری فلم ”دی ڈیتھلی ہیلوز پارٹ-2“ کی دس سال بعد ریلز کی جارہی ہے اور اس میں گورنمنٹ کالج کے طلباء نے دکھایا ہے کہ لارڈ وولڈیمورٹ کی موت کے برسوں بعد ہیری پوٹر کی دنیا میں کیا ہو رہا ہے۔

GCUH2


جی سی یونیورسٹی لاہور کے طلباء کا ایک گروپ خیالی پروڈکشن نے یہ پاکستان کی پہلی ہیری پوٹر فین فلم بنائی ہے۔ وائس چانسلر پروفیسر ڈاکٹر اصغر زیدی نے فلم کی تیاری اور ریلیز کی مکمل سپورٹ کی بلکہ اس فلم کی تشہیری ویڈیوز میں بھی جوش و خروش سے حصہ لیا۔جی سی یونیورسٹی کے سابق طالب علم ولید اکرم اس فلم کے ہدایت کار، سنیماٹوگرافر اور ایڈیٹر ہیں۔ ولید کے مطابق اس آرٹ کو ہمارے ملک میں متعارف کروانے کا مقصد ہیری پوٹر کی جادوئی دنیا سے اپنی محبت کا اظہار کرنا تھا۔ مزید برآں، وہ کہتے ہیں، یہ فلم ہمارے نوجوانوں کی صلاحیت کی بھی عکاسی کرتی ہے جنہوں نے اسے انتہائی محدود وسائل کے ساتھ بنایا۔ انہوں نے کہا کہ انہوں نے 2018 میں پروجیکٹ پر کام شروع کیا تھا لیکن کوویڈ 19 نے دوبارہ شوٹنگ میں کچھ تاخیر کی۔ انہوں نے کہا کہ وہ دوبارہ شوٹنگ کے بعد اس فلم کا اپ ڈیٹ ورژن پیش کر رہے ہیں۔ وائس چانسلر پروفیسر زیدی نے کہا کہ ہمارے نوجوانوں کے پاس بہت زیادہ صلاحیت ہے اور ہمیں صرف انہیں مواقع فراہم کرنے کی ضرورت ہے۔ فلم کی مرکزی کاسٹ میں عمر ڈار، جازب اکرم، مریم حسن نقوی، طلحہ چہور، دعا مریم اور شیخ مبشر شامل ہیں۔ سپیشل ایفیکٹ ذیشان حمید نے کیے ہیں۔ ابراہیم حسن اس فلم کے ایسوسی ایٹ ڈائریکٹر اور پروڈکشن ہیڈ ہیں جبکہ شیخ مبشر اسسٹنٹ ڈائریکٹر اور پروڈکشن ہیڈ ہیں۔ حماد جاوید اس پروجیکٹ میں پروڈکشن اسسٹنٹ ہیں۔اس ہیری پوٹر فیسٹیول میں فلموں کی نمائش کے علاوہ ہیری پوٹر ہال، ہیری پوٹر کا تجارتی سامان، کھانے کے اسٹالز، فیس پینٹ اور پوسٹرز، فوٹو بوتھ اور دیگر کئی مہم جوئی شامل ہیں۔


APNN نیوز، APNN گروپ یا اس کی ادارتی پالیسی کا اس تحریر کے مندرجات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔

APNN News, the APNN Group or its editorial policy does not necessarily agree with the contents of this article.


عوامی بحث (0) تبصرے دیکھنے کے لئے کلک کریں Public discussion (0) Click to view comments
28 / 5 / 2021
Monday
1 : 23 : 31 PM