ارضِ پاک نیوز نیٹ ورک

Arz-e-Pakistan News Network

Language:

Search

Nishat-1 حادثے سے بال بال بچ گیا.    Newly posted SSPs in Punjab police visit PSCA, PPIC3.    "  لڑکیاں صرف ماں کی کوکھ یا پھر قبر میں محفوظ ہیں" طالبہ نے خودکشی کر لی.    "میں ناگن، تو سپیرا " پوسٹ سوشل میڈیا پر وائرل.    "منی ہائسٹ "(Money Heist )کاآخری حصہ پاکستان سمیت دنیا بھر میں آج ریلیز کیا جائے گا.    NA-133 کا ضمنی انتخاب.    NA-133 ضمنی انتخاب.    NCA میں "دی سندھو پراجیکٹ اینگما آف روٹس " کے عنوان سے فن پاروں کی نمائش.    KIPS-CSS کی جانب سے CSSمیں کامیاب امیدواروں کے اعزاز میں عشائیہ.    NCA میں ٹریڈیشنل آرٹ کورسز ورکشاپ کی اختتامی تقریب.    NA-75 الیکشن کمیشن کی رپورٹ پر ڈاکٹر فردوس عاشق اعوان کا ردعمل.    NA-133 ضمنی انتخاب : جمشید اقبال چیمہ کی اپیلوں پر الیکشن ٹربیونل کا فیصلہ جاری.   

وزیر توانائی کا نیسپاک ہاؤس لاہور کا دورہ

ویب ڈیسک
30 May, 2022

30 مئی ، 2022

ویب ڈیسک
30 May, 2022

30 مئی ، 2022

وزیر توانائی کا نیسپاک ہاؤس لاہور کا دورہ

post-title

  لاہور: (اےپی این این) وفاقی وزیر توانائی خرم دستگیر خان نے گزشتہ روز نیسپاک ہاؤس لاہور کا دورہ کیا۔ دورے کا مقصد نیسپاک کی ورکنگ کا جائزہ لینا تھا۔

 اس موقع پر، نیسپاک کے منیجنگ ڈائریکٹر ڈاکٹر طاہر مسعود نے وزیر کا خیر مقدم کیا اور انہیں نیسپاک کے قیام کے مقاصد، اس کی خدمات کے دائرہ کار اور کامیابیوں پر ایک تفصیلی کارپوریٹ پریزنٹیشن دی۔ نیسپاک کے قیام کے بنیادی مقاصد ،انجینئرنگ کنسلٹنسی میں خود انحصاری کا حصول، مقامی انسانی وسائل کی ترقی اور غیر ملکی کنسلٹنٹس پر انحصار کو کم کرنے کے ساتھ ساتھ پیشہ ور افراد کے لیے روزگار کے مواقع پیدا کرنا تھے۔

پریزنٹیشن کے دوران وفاقی وزیر نے نیسپاک کے اہداف کے حصول کے بارے میں دریافت کیا جس پر ایم ڈی نیسپاک نے انہیں بتایا کہ نیسپاک نے اپنی تخلیق کے تمام ابتدائی مقاصد حاصل کر لیے ہیں اور اب بھی مستقبل میں اصلاحات کے عمل پر کام کر رہا ہے۔ اپنے دعوے کو ثابت کرنے کے لیے، انہوں نے ایک مثال پیش کی کہ اس وقت نیسپاک بھاشا اور مہمند ڈیم جیسے میگا پراجیکٹس کے لیے انجینئرنگ سروسز کی فراہمی کے لیے لیڈنگ فرم ہے جبکہ امریکہ، ترکی اور سوئٹزرلینڈ کی غیر ملکی کمپنیاں مشترکہ منصوبے میں کام کر رہی ہیں۔

 اس کے علاوہ نیسپاک نے لاہور میں اورنج لائن میٹرو ٹرین پروجیکٹ کو مکمل کرکے اپنی مقامی صلاحیت کا ثبوت دیا۔ ایم ڈی نے وزیر موصوف کو بتایا کہ امریکن بیسڈ ای این آر نے نیسپاک کو انجینئرنگ کے شعبے میں خدمات فراہم کرنے والی ٹاپ 20 غیر امریکی فرموں میں شامل کیا ہے۔وزیر کو بتایا گیا کہ نیسپاک کو 1973 میں انجینئرنگ کنسلٹنسی کے شعبے میں ایک پیشہ ورانہ ادارہ کے طور پر روایتی حکومتی اداروں کے برعکس بنایا گیا تھا اور اس طرح اس کے قواعد و ضوابط کو دیگر سرکاری اداروں سے مختلف طریقے سے تیار کیا گیا تھا۔

وفاقی وزیر کو بتایا گیا کہ نیسپاک بین الاقوامی شہرت کی حامل فرم ہے جس کے اومان، سعودی عرب، قطر اور افغانستان میں دفاتر ہیں۔ اس کے علاوہ اس نے دنیا کے 38 ممالک میں منصوبوں پر کام کیا ہے۔ ۔اس موقع پر وزیر نے شمسی توانائی کے منصوبوں میں اپنی دلچسپی کا اظہار کیا اور میٹنگ کو بتایا کہ حکومت آنے والے دنوں میں شمسی توانائی کے شعبے میں کئی پراجیکٹس کی منصوبہ بندی کر رہی ہے۔

 ایم ڈی نے وزیر کو بتایا کہ نیسپاک نے حکومت کو بجلی پر سبسڈی دینے کے بجائے بلوچستان میں ٹیوب ویلوں کو سولر انرجی میں تبدیل کرنے کے لیے ایک تفصیلی فزیبلٹی تیار کی ہے جس سے لائن لاسز کو کافی حد تک کم کرنے میں مدد ملے گی اور سبسڈی کی خاطر خواہ بچت ہوگی۔ایم ڈی نے وزیر کو یہ بھی بتایا کہ نیسپاک بلوچستان اور خیبرپختونخوا جیسے خطرات سے دوچار علاقوں میں شمسی توانائی، آبپاشی، سڑکوں، ڈیموں اور توانائی کے شعبوں میں اپنی خدمات فراہم کر رہا ہے۔

 نیسپاک کی جانب سے پراجیکٹس کے اوور ڈیزائن سے متعلق استفسار پر، ایم ڈی نے جواب دیا کہ نیسپاک کوئی بھی ڈیزائن اسائنمنٹ بین الاقوامی بہترین طریقہ کار کے مطابق تمام پہلوؤں کو مدنظر رکھتے ہوئے کرتا ہے جیسے کہ جامد، متحرک اور ونڈ لوڈنگ، جس کی وجہ سے اس کا ڈیزائن تھوڑا مہنگا پڑتا ہے لیکن وہ آخر میں محفوظ اور زیادہ قابل اعتماد ثابت ہوتے ہیں۔وفاقی وزیر نے پریزنٹیشن میں گہری دلچسپی ظاہر کی اور ایم ڈی نیسپاک کو یقین دلایا کہ ان کی وزارت نیسپاک کے مختلف سرکاری محکموں کے خلاف وصولیوں کے مسائل کو حل کرنے میں مدد کرے گی۔


APNN نیوز، APNN گروپ یا اس کی ادارتی پالیسی کا اس تحریر کے مندرجات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔

APNN News, the APNN Group or its editorial policy does not necessarily agree with the contents of this article.


عوامی بحث (0) تبصرے دیکھنے کے لئے کلک کریں Public discussion (0) Click to view comments
28 / 5 / 2021
Monday
1 : 23 : 31 PM