ارضِ پاک نیوز نیٹ ورک

Arz-e-Pakistan News Network

Language:

Search

Nishat-1 حادثے سے بال بال بچ گیا.    Newly posted SSPs in Punjab police visit PSCA, PPIC3.    "  لڑکیاں صرف ماں کی کوکھ یا پھر قبر میں محفوظ ہیں" طالبہ نے خودکشی کر لی.    "میں ناگن، تو سپیرا " پوسٹ سوشل میڈیا پر وائرل.    "منی ہائسٹ "(Money Heist )کاآخری حصہ پاکستان سمیت دنیا بھر میں آج ریلیز کیا جائے گا.    NA-133 کا ضمنی انتخاب.    NA-133 ضمنی انتخاب.    NCA میں "دی سندھو پراجیکٹ اینگما آف روٹس " کے عنوان سے فن پاروں کی نمائش.    KIPS-CSS کی جانب سے CSSمیں کامیاب امیدواروں کے اعزاز میں عشائیہ.    NCA میں ٹریڈیشنل آرٹ کورسز ورکشاپ کی اختتامی تقریب.    NA-75 الیکشن کمیشن کی رپورٹ پر ڈاکٹر فردوس عاشق اعوان کا ردعمل.    NA-133 ضمنی انتخاب : جمشید اقبال چیمہ کی اپیلوں پر الیکشن ٹربیونل کا فیصلہ جاری.   

ٹی 20 رینکنگ: بابر اعظم کی ترقی، راشد خان سے پہلی پوزیشن چِھن گئی

ویب ڈیسک
16 Nov, 2022

16 نومبر ، 2022

ویب ڈیسک
16 Nov, 2022

16 نومبر ، 2022

ٹی 20 رینکنگ: بابر اعظم کی ترقی، راشد خان سے پہلی پوزیشن چِھن گئی

post-title

لاہور:  پاکستان کے کپتان بابر اعظم تازہ ترین آئی سی سی ٹی 20 بیٹنگ رینکنگ میں ایک درجہ ترقی کرکے تیسری پوزیشن پر پہنچ گئے۔

خیال رہے کہ بابر اعظم نے حال ہی میں ختم ہونے والے ٹی 20 ورلڈ کپ کے دوران نیوزی لینڈ کے خلاف سیمی فائنل میں میچ وننگ ففٹی بنائی۔ تاہم ان کا ٹورنامنٹ کا آغاز اچھا نہیں تھا کیونکہ ایونٹ کے سپر 12 مرحلے میں صرف 39 رنز بنائے، جس کی وجہ سے شائقین اور کئی پنڈتوں نے ان کی مایوس کن کارکردگی پر انہیں تنقید کا نشانہ بنایا۔

وہ فائنل میں 32 رنز بنانے میں کامیاب رہے جبکہ پاکستان انگلینڈ کو ٹائٹل جیتنے سے روکنے میں ناکام رہا۔

اب آئی سی سی نے تازہ ترین ٹی 20 پلیئرز رینکنگ جاری کی ہے جس کے مطابق بھارتی بیٹر سوریا کمار یادیو 859 پوائنٹس کے ساتھ بدستور پہلی، محمد رضوان 836 کے ساتھ دوسری، بابر اعظم 778 کے ساتھی چوتھی، ڈیوون کونوے چوتھی، ایڈن مارکرم پانچویں پوزیشن پر براجمان ہیں۔

انگلینڈ کے ڈیوڈ ملان چھٹی، رائیلی روسو ساتویں، گلین فلپس آٹھویں، ایرون فنچ نویں جبکہ سری لنکا کے پاتھم نیسانکا دسویں نمبر پر موجود ہیں جبکہ بھارت کے ویرات کوہلی کی تنزلی ہوگئی ہے۔

باؤلرز میں سری لنکا کے وانندو ہاسارنگا نے راشد خان سے پہلی پوزیشن چھین لی جبکہ بنگلا دیش کے شکیب الحسن آل راؤنڈرز کی درجہ بندی میں حکمرانی کے تخت پر براجمان ہیں۔


APNN نیوز، APNN گروپ یا اس کی ادارتی پالیسی کا اس تحریر کے مندرجات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔

APNN News, the APNN Group or its editorial policy does not necessarily agree with the contents of this article.


عوامی بحث (0) تبصرے دیکھنے کے لئے کلک کریں Public discussion (0) Click to view comments
28 / 5 / 2021
Monday
1 : 23 : 31 PM