ارضِ پاک نیوز نیٹ ورک

Arz-e-Pakistan News Network

Language:

Search

Nishat-1 حادثے سے بال بال بچ گیا.    Newly posted SSPs in Punjab police visit PSCA, PPIC3.    "  لڑکیاں صرف ماں کی کوکھ یا پھر قبر میں محفوظ ہیں" طالبہ نے خودکشی کر لی.    "میں ناگن، تو سپیرا " پوسٹ سوشل میڈیا پر وائرل.    "منی ہائسٹ "(Money Heist )کاآخری حصہ پاکستان سمیت دنیا بھر میں آج ریلیز کیا جائے گا.    NA-133 کا ضمنی انتخاب.    NA-133 ضمنی انتخاب.    NCA میں "دی سندھو پراجیکٹ اینگما آف روٹس " کے عنوان سے فن پاروں کی نمائش.    KIPS-CSS کی جانب سے CSSمیں کامیاب امیدواروں کے اعزاز میں عشائیہ.    NCA میں ٹریڈیشنل آرٹ کورسز ورکشاپ کی اختتامی تقریب.    NA-75 الیکشن کمیشن کی رپورٹ پر ڈاکٹر فردوس عاشق اعوان کا ردعمل.   

کسی اور سے شادی کرنے پر گرل فرینڈ کی لاش کے 6 ٹکڑے کرنے والا ملزم گرفتار

ویب ڈیسک
21 Nov, 2022

21 نومبر ، 2022

ویب ڈیسک
21 Nov, 2022

21 نومبر ، 2022

کسی اور سے شادی کرنے پر گرل فرینڈ کی لاش کے 6 ٹکڑے کرنے والا ملزم گرفتار

post-title

کسی اور  سے شادی کرنے پر سابقہ گرل فرینڈ کا قتل کرکے ٹکڑے کنویں میں پھینکنے والے سفاک ملزم کو گرفتار کرلیا گیا۔

بھارتی میڈیا کےمطابق یہ واقعہ ریاست اترپردیش کے علاقے اعظم گڑھ میں پیش آیا جہاں ایک شخص نے لڑکی کو قتل کرکے لاش کے 6 ٹکڑے کرکے کنویں پھینک دیے جب کہ سر قریب جھیل میں پھینکا۔

بھارتی میڈیا کے مطابق ملزم کی شناخت پرنس یادیو کے نام سے ہوئی جسے پولیس نے ہفتے کے روز زخمی حالت میں گرفتار کیا، ملزم پولیس کی گولی لگنے سے زخمی ہوا تھا، ملزم کو اس جگہ پر لے جایا گیا جہاں سے لڑکی کا سر برآمد ہوا تھا۔

پولیس کے مطابق یادیونے پولیس کی حراست سے بھاگنے کی بھی کوشش کی اور جائے وقوعہ پر اس نے ایک پستول بھی چھپا رکھی تھی۔

پولیس کا کہنا ہےکہ لڑکی کو قتل کرنے کا واقعہ 15 نومبر کو پیش آیا، مقامی افراد نے پولیس کو قریب سے لڑکی کا کٹا ہوا سر ملنے کی اطلاع دی جس کی تحقیقات کے بعد لڑکی کی شناخت آرادھنا کے نام سے ہوئی جب کہ اس کے جسم کے دیگر ٹکڑے کنویں سے ملے جو دو تین روز پرانے تھے۔

پولیس کے مطابق ملزم یادیو نے اپنے والدین، کزن اور دیگر فیملی ممبرز کی مدد سے لڑکی کو قتل کرنے کی منصوبہ بندی کی جس کی وجہ اس کا ملزم کی بجائے کسی اور سے شادی کرنا تھا۔

پولیس نے بتایا کہ لڑکی کی عمر 20سال کے لگ بھگ ہے، ملزم اور لڑکی تعلقات میں تھے لیکن لڑکی نے کسی اور سے شادی کی جس پر 9 نومبر کو ملزم نے لڑکی کو موٹرسائیکل پر بٹھایا اور مندر لے گیا جہاں اس نے لڑکی کا پہلے گلا دبایا پھر جسم کے 6 ٹکڑے کرکے کنویں میں ڈال دیے جب کہ سر قریب ہی جھیل میں پھینکا۔

پولیس کے مطابق تحقیقات کے بعد ملزم کے قبضے سے تیز دھار آلہ قتل اور پستول برآمد کرلی گئی جب کہ کیس میں نامزد دیگر افراد فرار ہیں۔


APNN نیوز، APNN گروپ یا اس کی ادارتی پالیسی کا اس تحریر کے مندرجات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔

APNN News, the APNN Group or its editorial policy does not necessarily agree with the contents of this article.


عوامی بحث (0) تبصرے دیکھنے کے لئے کلک کریں Public discussion (0) Click to view comments
28 / 5 / 2021
Monday
1 : 23 : 31 PM