ارضِ پاک نیوز نیٹ ورک

Arz-e-Pakistan News Network

Language:

Search

Newly posted SSPs in Punjab police visit PSCA, PPIC3.    "  لڑکیاں صرف ماں کی کوکھ یا پھر قبر میں محفوظ ہیں" طالبہ نے خودکشی کر لی.    "میں ناگن، تو سپیرا " پوسٹ سوشل میڈیا پر وائرل.    "منی ہائسٹ "(Money Heist )کاآخری حصہ پاکستان سمیت دنیا بھر میں آج ریلیز کیا جائے گا.    NA-133 کا ضمنی انتخاب.    NA-133 ضمنی انتخاب.    NCA میں "دی سندھو پراجیکٹ اینگما آف روٹس " کے عنوان سے فن پاروں کی نمائش.    KIPS-CSS کی جانب سے CSSمیں کامیاب امیدواروں کے اعزاز میں عشائیہ.    NCA میں ٹریڈیشنل آرٹ کورسز ورکشاپ کی اختتامی تقریب.    NA-75 الیکشن کمیشن کی رپورٹ پر ڈاکٹر فردوس عاشق اعوان کا ردعمل.    NA-133 ضمنی انتخاب : جمشید اقبال چیمہ کی اپیلوں پر الیکشن ٹربیونل کا فیصلہ جاری.    UAE گولڈن جوبلی: گلوبل ولیج تصویری مقابلہ درہم 50,000 تک جیتنے کا موقع.   

home-add

150اراکین پارلیمنٹ کی رکنیت معطل، وجہ سامنے آگئی

ویب ڈیسک
18 Jan, 2022

18 جنوری ، 2022

ویب ڈیسک
18 Jan, 2022

18 جنوری ، 2022

150اراکین پارلیمنٹ کی رکنیت معطل، وجہ سامنے آگئی

post-title

اسلام آباد:  الیکشن کمیشن نے فرخ حبیب، حماد اظہر اور شفقت محمود سمیت 150 اراکین پارلیمنٹ کی رکنیت معطل کر دی ہے ۔
قومی اسمبلی کے 36 ، سینیٹ 3 اور پنجاب اسمبلی کے 69 اراکین کی رکنیت معطل کی گئی ہے ، اویس لغاری بھی رکنیت معطل والے اراکین میں شامل ہیں جبکہ سندھ اسمبلی کے 14، کے پی اسمبلی کے 21 ، بلوچستان اسمبلی کے بھی 7 اراکین کی رکنیت معطل کر دی گی ہے جبکہ سردار یار محمد رند بھی اس فہرست کا حصہ ہیں ۔
الیکشن کمیشن کی جانب سے اراکین کی رکنیت گوشوارے جمع نہ کرانے پر معطل کی گئی ہے ،جن اراکین کی رکنیت معطل کی گئی ہے ان میں نور الحق قادری، فرخ حبیب، حماد اظہر ، شفقت محمود ، فہمیدہ مرزا ، عامر لیاقت ، راجہ ریاض، صداقت عباسی ، خالد مقبول صدیقی ، سینیٹر مصدق ملک، سینٹر سکند مندھرو ، مخدوم سمیع الحسن، سید مبین احمد اور جاوید اقبال کی بھی رکنیت معطل کردی گئی ہے۔
الیکشن کمیشن کے مطابق اراکین اسمبلی اور سینیٹ اجلاسوں میں شرکت نہیں کر سکیں گے، کسی بھی قسم کی قانون سازی میں بھی شریک نہیں ہوں گے۔
 


APNN نیوز، APNN گروپ یا اس کی ادارتی پالیسی کا اس تحریر کے مندرجات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔

APNN News, the APNN Group or its editorial policy does not necessarily agree with the contents of this article.


عوامی بحث (0) تبصرے دیکھنے کے لئے کلک کریں Public discussion (0) Click to view comments
28 / 5 / 2021
Monday
1 : 23 : 31 PM